Sprawdź status zamówienia




Jak sprawdzić status realizacji swojego zamówienia?

Krok 1

Ponad numer swojego zamówenia.

Numer zamówienia ma format liczby np. 10001 - znajdziesz go w mailu z potwierdzeniem zamówienia z naszego sklepu.

Jeżeli zamawiałeś przez Allegro alternatywnie możesz podać numer zamówienia Allegro w formacie XXXXXX-XXXXXX-XXXXX-XXXXX.

Krok 2

Potwierdź, że jesteś klientem

W celu ochrony Twoich danych podaj nam na kogo złożone jest zamówienie. Wystarczy podać jedna z poniższych wartości:

  • nazwisko
  • email
  • telefon

Jeżeli zamawiałeś z Allegro, w naszym systemie nie ma Twojego adresu email, tylko alias nadany przez allegro np. xxxxxx+zzzzzz@allegromail.pl. Jeżeli go nie znasz podaj po prostu nazwisko odbiorcy lub telefon.

Krok 3

Gotowe!

Na podstawie powyższych danych możesz sprawdzać aktualny status swojego zamówienia.

Czy już zostało wyslane oraz numery listów przewozowych itp.



Infolinia

W razie pytań nasza infolinia dostąpna jest pod numerem 22 100 41 13 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Możesz też wysłać email na adres: biuro@fitpatrol.pl