Reklamacje i zwroty

z dnia

Reklamacje i zwroty

Na tej stronie znajdziesz informacje:

  • Jak zwócić towar bez podania przyczyny w ciagu 30 dni od zakupu?
  • Jak złożyć reklamację?
  • Jak uzyskać naprawę po okresie gwarancji?

Zwrot towaru w ciągu 30 dni od zakupu

Jeżeli nasz produkt z jakiegoś powodu nie spelnia Twoich oczekiwań możesz go bez problemu zwrócić.

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może być zniszczony i powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Przed odesłaniem produktu napisz nam wiadomość na adres biuro@fitpatrol.pl Wiadomość powinna zawierać:

  • dowód zakupu
  • dane konta na jaki chcesz otrzymać zwrot pieniędzy

 

Procedura zgłaszania reklamacji

Jeżeli Twój produkt uległ uszkodzeniu nie martw się nasz zespół serwisantów go naprawi, a jeżeli nie będzie to możliwe wymienimy towar na nowy.

1. Zgłoś nam problem
Napisz wiadomość na adres biuro@fitpatrol.pl Załącz zdjęcia produktu oraz zwięzły opis problemu.

Załącz dowód zakupu, w celu przyspieszenia procedury. Jeżeli nie uda Ci się go znaleźć, nie martw się nasi konsultancji odnajdą Twoje zamówienie w bazie.

2. Skontaktujemy się Tobą
Po przeanalizowaniu problemu skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły naprawy bądź wymiany sprzętu.

 

Naprawa pogwarancyjna

Jeżeli upłynął okres gwarancji - nie martw się. Nasz zespół serwisantów naprawi Twój produkt. Jeżeli potrzebujesz części zamiennych również możesz je od nas otrzymać. Wystarczy, że skontakujesz się z nami pod adresem biuro@fitpatrol.pl