Zwrot

Nasz sklep oferuje możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Jeśli chcesz zwrócić paczkę - nic prostszego! Postępuj zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej

1. Wypełnij formularz zwrotu

Formularz zwrotu towaru dołączony jest do wiadomości email, którą dostaniesz po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz, możesz także wypełnić go online na tej stronie. Wejdź w zakładkę “Reklamacje i zwroty” w swoim koncie i kliknij w przycisk “Dodaj reklamację lub zwrot”, a następnie znajdź numer zamówienia, które chcesz zwrócić.

Alternatywnie możesz wypełnić formularz w wersji papierowej: Pobierz formularz zwrotu »

2. Spakuj i odeślij paczkę

Po wypełnieniu formularza spakuj paczkę w oryginalny karton. Pamiętaj, że produkt nie może być zniszczony. Odeślij ją do naszej siedziby na adres:
Altmaster Gorilla Sports ul. Ogrodowa 15, 05-555 Grzędy.

UWAGA!

Nasz magazyn znajdzuje się w dużym centrum logistycznym obsługującym setki firm. Jeżeli nie załączysz formularza zwrotu pracownicy nie będą wiedzieli komu ją przekazać co może wiązać się z jej zaginięciem.

Pobierz formularz zwrotu »

3. Poczekaj na zwrot środków

Po otrzymaniu od Ciebie paczki zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, koniecznie skorzystaj z naszej instrukcji wymiany. Dzięki temu Twoje nowe zamówienie przyślemy do Ciebie najszybciej, jak tylko jest to możliwe.

1. Zwróć produkty

Przy zwrocie produktów postępuj zgodnie z instrukcją zamieszczoną w sekcji “Zwroty”.

2. Poczekaj na zwrot środków

Po otrzymaniu od Ciebie paczki zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.

3. Złóż nowe zamówienie

Złóż nowe zamówienie w naszym sklepie i ciesz się swoim nowym sprzętem sportowym!

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne na stronie posiadają 2 lata gwarancji. Jeśli Twój produkt jest uszkodzony, koniecznie daj nam znać! Niezwłocznie rozpoczniemy procedurę reklamacji.

1. Zgłoś nam problem

Przyślij nam dokładny opis awarii na adres biuro@fitpatrol.pl. Aby usterka została szybko zdiagnozowana, warto załączyć zdjęcia uszkodzenia lub film pokazujący problem.

2. Nasz zespół zdiagnozuje usterkę i skontaktuje się z Tobą

Nasz zespół specjalistów przeanalizuje Twóje zgłoszenie i zadecyduje, w jaki sposób możemy Ci najszybciej pomóc. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły naprawy.

3. Spakuj paczkę i przekaż ją kurierowi

Złóż sprzęt i zapakuj go w karton tak, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. W wybranym przez Ciebie terminie wyślemy kuriera, aby odebrał od Ciebie paczkę.

4. Twój produkt zostanie przekazany do serwisu lub wymieniony na nowy

Produkt zostanie przekazany do naszego Działu Serwisowego, gdzie usterka zostanie naprawiona. W przypadku poważnej wady wymagającej długiej naprawy wymienimy Twój produkt na nowy.

5. Naprawiony lub wymieniony sprzęt odeślemy do Ciebie

Naprawiony produkt zostanie odesłany do Ciebie w wybranym przez Ciebie terminie. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z naszych usług!