Polityka zwrotów i reklamacji


Mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, zwroty i reklamacje towarów kupionych w naszym sklepie zawsze rozpatrujemy na korzyść klienta. Także jeżeli uważasz, że Twój towar jest wadliwy bądź z różnych względów Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami. 

Reklamacje
W przypadku zwrotów reklamacyjnych prosimy o przesłanie dowodu zakupu oraz o ile to możliwe wysłanie zdjęć uszkodzonego towaru. Czas obowiązywania gwarancji jest indywidualny dla każdego produktu, a jego dokładną wartość sprawdzisz na stronie konkretnego produktu.

W przypadku zwrotów reklamacyjnych wysyłka odbywa się na koszt sklepu.

Przesyłki uszkodzone w transporcie

Jeżeli zdarzy się, że przesyłka zostanie uszkodzone w transporcie, nie martw się całą sprawę załatwimy tak abyś był zadowolony. Skontaktuj się z nami, a wyślemy ci części zamienna lub wymienimy towar na nowy.

W tym przypadku przesyłka towaru odbywa się na koszt sklepu.

Zwroty
Jeżeli kupiony towar nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, możesz go odesłać w terminie 30 dni od daty zakupu. Oczywiście towar nie może być zniszczony.  Prosimy również o załączenie dowodu zakupu towaru.

W przypadku zwrotów, w wyniku odstąpienia od umowy, wysyłka odbywa się na koszt klienta. 
Regulamin
Prawo do odstąpienia od umowy
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®